logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Raz do týždňa je v nákupných centrách 50 % ľudí

14. júna 2016
Správy 0
2281
Raz do týždňa je v nákupných centrách 50 % ľudí

Minimálne raz do týždňa zavíta do nákupných centier 48 percent Slovákov. Vyplýva to zo štúdie LifeStyle 2015, ktorú pripravila agentúra TNS Slovakia. Oproti roku 2013 je to nárast skoro o desatinu. Nákupné centrá niekedy navštívili už takmer všetci Slováci (93 percent).

Nakupovanie považujú za obľúbenú voľnočasovú aktivitu približne dve pätiny (39 percent) obyvateľov Slovenska, hlavne ženy a mladí ľudia do tridsať rokov. Rovnaký podiel (39 percent) Slovákov chodí do nákupných centier bez predchádzajúceho zámeru a nakupuje spontánne.

„Zvýšená návštevnosť nákupných centier nesúvisí iba so samotnými nákupom. Pre mnohých Slovákov je návšteva nákupného centra spôsobom využitia voľného času v príjemnom prostredí alebo spojenia príjemného s užitočným. Ľudia tam chodia do reštaurácií, kaviarní či do kina, využívajú atrakcie pre deti,“ hovorí Vladimíra Bunčáková zo spoločnosti TNS Slovakia.

Dôležitým faktorom je podľa nej aj vybavenosť centra potrebnými službami – banky, pošta, mobilný operátor, lekáreň, prípadne čistiareň. Slováci tiež oceňujú príjemné prostredie, klimatizované priestory a neobmedzený prístup na internet.

Na spotrebiteľov striehne v nákupných centrách aj veľké množstvo zliav a akcií. Polovica (49 percent) Slovákov si myslí, že všetky zľavy sú len „hra“ a tovar v akcii v skutočnosti nie je cenovo výhodný. Napriek tomu mnohých takáto hra baví – dve pätiny (41 percent) nakupujú zľavnený tovar, aj keď ho momentálne nepotrebujú. Dve tretiny (66 percent) ľudí síce akcie vopred nevyhľadávajú, ale v obchode ich pri rozhodovaní sa o kúpe zvažujú. No a štvrtina (26 percent) ľudí sa domnieva, že tovar, ktorý je v akcii, stráca záruku kvality.

Prieskum LifeStyle 2015 sa realizoval začiatkom minulého roku na reprezentatívnej vzorke 4 533 respondentov vo veku 15 až 65 rokov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera