logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Slovnaft predáva regionálne potraviny

6. júna 2016
Čerpacie stanice 0
5498
Slovnaft predáva regionálne potraviny

Najväčšia sieť čerpacích staníc Slovnaft spustila predaj slovenských potravín od malých výrobcov. Zákazníkom pod značkou Naše najlepšie v súčasnosti ponúka 55 produktov od 16 dodávateľov. Na vybraných 72 čerpacích staniciach majú možnosť zakúpiť si syry, ďalšie mliečne a mäsové výrobky, sirupy, džemy, medy, cestoviny, nápoje a iné regionálne špeciality.

Rozšírenie ponuky o potraviny od malých regionálnych producentov je súčasťou premeny tradičných čerpacích staníc na servisné stanice s rozšírenou ponukou tovarov a služieb. Ide aj o podporu slovenských výrobcov, ktorí nedostali možnosť prezentovať svoje výrobky v obchodných reťazcoch. Prieskum agentúry GfK pre Potravinársku komoru Slovenska navyše ukázal neustály pokles podielu slovenských potravín na pultoch predajní na rekordne nízku úroveň 39 percent. „Tieto čísla vnímame aj ako výzvu vrátiť na domáci trh tradičnú produkciu slovenských potravín,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovnaftu Oszkár Világi.

Predaj domácich potravín v sieti Slovnaft začal vlani v lete registráciou malých výrobcov, ktorí mohli prejaviť záujem o umiestnenie svojich produktov na čerpacích staniciach. Výrobky zaregistrované do konca októbra 2015 hodnotila komisia zložená z interných aj externých odborníkov v oblasti gastronómie a produktových kategórií. V prvej fáze bolo vybraných viac ako 50 produktov. Pri výbere sa kládol dôraz na slovenský pôvod, výber surovín, zloženie, chuť, kvalitu a tradičný spôsob výroby.

Registrácia pre ďalších záujemcov je otvorená aj v súčasnosti na webe projektu www.nasenajlepsie.cz. Na stránke je aj zoznam čerpacích staníc, na ktorých sú výrobky dostupné, prehľad samotných produktov a ich výrobcov ako aj informácie o aktuálnych akciách pre členov vernostného programu Bonus klub.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera