logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Tovar&Predaj 5 – 6/2016: Nealkoholické nápoje v číslach

3. júna 2016
Multimédiá 0
3742
Tovar&Predaj 5 – 6/2016: Nealkoholické nápoje v číslach

Pred sezónou prúdia na trh nealko novinky. Jednu z najvýraznejších inovácií za posledné roky prináša v týchto dňoch na trh spoločnosť Karlovarské minerální vody. Ide o vynovený radom perlivých ochutených minerálnych vôd Mattoni. „Hlavným cieľom tejto inovácie je ponúknuť spotrebiteľom ovocnejší a šťavnatejší zážitok s Mattoni, ktorým zároveň reflektujeme na neustále rastúci trend zdravého životného štýlu,“ konštatuje Radim Kratochvíl, country manažér SR v spoločnosti KMV. Ochutená Mattoni má novú osviežujúcu receptúru s pridanou ovocnou šťavou, bez umelých farbív, sladidiel a chemických konzervantov. Vďaka personalizovaným farebným fľašiam, ktoré nahradia pôvodné zelené, spotrebiteľ nájde svoju obľúbenú príchuť v obchodoch ľahšie a rýchlejšie. „Obchodným cieľom tejto inovácie je naštartovať rast kategórie ochutených vôd a zvýšiť jej hodnotu. S týmto zámerom sme v roku 2014 prišli s unikátnym konceptom ochuteného radu Magnesia RED a jeho úspech na trhu nám potvrdil správnosť tohoto rozhodnutia,“ dopĺňa Radim Kratochvíl.

Zaujímavou novinkou, ktorá sa na trhu objavila v roku 2015 je Oxywater, kyslíková voda s obsahom 90 mg kyslíka na liter vody. Je balená v rýchlo recyklovateľnej plechovke s objemom 250 ml a je určená pre ľudí, ktorí sa zaujímajú o zdravý životný štýl. O predajných dátach je hovoriť azda priskoro. Zaujímavé však je, že Oxywater sa od decembra 2015 predáva aj v pobočkách dm drogerie market, a polovica zákazníkov si výrobok kupuje na priamu spotrebu, zatiaľ čo druhá polovica si ju berie so sebou. Od konca februára tohto roka je Oxywater aj v ponuke čerpacích staníc.

Spoločnosť Slovenské pramene a žriedla minulý rok uviedla na trh Šofocolu s príchuťou sliviek a zákazníci tento počin privítali. „O jej úspechu svedčí aj fakt, že sme sa ju rozhodli zaradiť do pevného listingu našich produktov,“ hovorí Peter Smatana, brand manažér značiek Šofocola a Fatra. V júni tohto roku príde na trh Šofo Moruša s letnou etiketou, ktorá bude aj na ostatných dvojlitrových baleniach vo verzii klasik a slivka. Spoločnosť pripravuje aj limitovanú festivalovú etiketu pre Šofocolu klasik v 0,5 l balení.

Novinky sa týkajú aj energetických nápojov

Slovenský výrobca nápojov Diva’s for Women sa odklonil od tradičných energy drinkov a vsadil na funkčné a vitamínové vody pre ženy. Hlavne funkčné nápoje sú zamerané na obnovu stratených fyzických i duševných síl, a to vďaka prírodnej látke koenzýmu Q10 a kolagénu.

„Celosvetové výskumy ukazujú, že nápoje, ktoré podporujú nárast energie, pijú zo 65 percent muži a z 35 percent ženy. Pýtajú sa nás, prečo sme sa vzdali takého veľkého okruhu zákazníkov. Odpovedáme, že o nákupoch predsa rozhoduje žena,” vysvetľuje obchodnú stratégiu Jozef Tarnóczy, generálny riaditeľ spoločnosti Divas drink International.

Spolu so zmenou sortimentu prišlo aj rozhodnutie orientovať sa na iné predajné kanály než sú obchody s potravinami. „Tam nás často nevedeli správne zaradiť, navyše sme sa stretávali s veľkou konkurenciou. Teraz predávame hlavne v drogériach a v lekárňach, kde lepšie cielime na nášho typického zákazníka,” vyzdvihuje Peter Tarnóczy. Zmena sa pozitívne prejavila na obchodných výsledkoch. Firma má smelé ciele, expanduje na zahraničné trhy a chce sa presadiť aj v USA.

Vsadili na čerpacie stanice a predajné automaty

Energetické nápoje a čerpacie stanice idú k sebe. „Keďže náš produkt má vysoký funkčný význam i pre vodičov, čerpacie stanice sú pre nás dôležitým miestom predaja,” súhlasí Dominika Gadušová zo spoločnosti Red Bull Slovensko. Aj pre výrobcu Semtexu sú miesta, kde sa tankuje benzín či nafta, veľmi zaujímavé. Sústreďuje sa však aj na ďalší spôsob predaja – takzvaný vending, čo znamená, že zákazníkom sú nápoje k dispozícii nepretržite, a to hlavne prostredníctvom predajných automatov. „Aj vo vendingu sa nám darí veľmi dobre,” pochvaľuje si Jiří Švancara.

 

Gabriela Bachárová, gabriela.bacharova@atoz.sk

Veronika Mišíková, veronika.misikova@atoz.sk

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera