Doterajšia ilavská predajňa Lidlu sa presťahovala do modernejších, priestrannejších a ekologickejších priestorov. Predajňa, ktorá sa nachádza na Ulici Ľudovíta Štúra približne päťsto metrov od pôvodnej filiálky, má rozlohou...
Slabá podpora štátu domácim výrobcom potravín, zbytočne prísna legislatíva i nezáujem nadnárodných reťazcov predávať slovenské produkty. To sú podľa účastníkov panelovej diskusie na kongrese Samoška v Košiciach niektoré z...
Kamennú predajňu Tchibo odteraz zákazníci nájdu aj v trenčianskom nákupnom centre Laugaricio. Obchod je v koncepte 3v1, ktorý spája kávový bar s posedením, pultový predaj kávy a ponuku spotrebného tovaru. Značka Tchibo...
Desiatky čerstvých potravín od slovenských farmárov pribudli na pulty v predajniach Tesca. K novým dodávateľom patria napríklad výrobca mliečnych výrobkov BS Profi, Mäsovýroba Hôrka či Farma Zliechov, ktorá má v ponuke mliečne...
Slovenská aliancia moderného obchodu (SAMO) nesúhlasí s návrhom novely zákona o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch, ktorý Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR poslalo do medzirezortného...
Kampaň spojenú s jedlom spustil maloobchodný reťazec Tesco. Nazval ju Príbehy písané chuťou a objaví sa v televízii, rádiu, tlači aj on-line. Bude prebiehať počas celého roka. Každý mesiac Tesco predstaví prípravu jedného...
Billa otvorila zmodernizovaný obchod na Bajkalskej ulici v Bratislave, ktorý považuje za svoju vlajkovú loď. Teraz ho volá Nový svet čerstvosti. Jednou z noviniek je, že zákazníci si už nebudú musieť sami vážiť ovocie a...
Aktuálne je v obchode voľných 2700 pracovných pozícií, z toho zhruba 2300 v hlavnom pracovnom pomere. Také sú čísla Zväzu obchodu Slovenskej republiky, ktorý upozorňuje na nedostatok ľudí v sektore. Hoci sa podmienky pre...
Diskontný reťazec Lidl od marca opäť zvýši platy zamestnancom predajní a skladov, v priemere pôjde o päť percent. Priemerný mesačný plat na pozíciách predavačov a pokladníkov tak dosiahne 845 eur, čo je podľa portálu...
Minulý rok si kuchyňu v bratislavskom dome IKEA kúpilo v priemere sedemnásť domácností denne. Práve kuchyne, stolovanie a varenie boli oblasti, na ktoré sa švédsky predajca nábytku vlani zameriaval. A aj vďaka tomu sa predaj...