logo

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné veľtrhy
    • Networking
    • Školenia
    • Ostatné
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Alkoholický nápoj typu Tuzemák si v nasledujúcich piatich rokoch zachová svoju rumovú arómu,...
  • Medzi zákazníkmi sú najobľúbenejšie predajne potravín, ktoré držia trvale výhodné ceny alebo...
  • V Senici sprevádzkovali výrobňu syrov spoločnosti Agro Tami. Okrem syrov camembert bude...
  • Do Slovenskej aliancie moderného obchodu, ktorá doteraz združovala len zahraničné reťazce,...

Obchodné centrum Kocka mini otvorilo v Prešove

19. októbra 2017
Správy 0
414
Obchodné centrum Kocka mini otvorilo v Prešove

V Prešove medzi ulicami Prostějovská a Tomášikova otvorilo menšie obchodné centrum Kocka mini, ktoré patrí do siete Kocka slovenskej investičnej skupiny M-market.

Komerčné priestory obsadili CBA potraviny, 101 drogerie, predajňa chovateľských potrieb Šťastná labka a stávková kancelária Fortuna. Zákazníkom je k dispozícii aj bankomat Slovenskej sporiteľne. Prevádzky sú otvorené od skorých ranných hodín do siedmej večer.

Počet obchodných centier Kocka tak dosiahol číslo deväť. Prešovské centrum nesie aj nový prívlastok mini. „Centrom Kocka mini v Prešove poukazujeme na to, že i na priestorovo menšej dispozícii je možné vytvoriť príjemné a moderné nákupné prostredie,“ uviedol Marián Šufliarsky, predseda predstavenstva a prezident spoločnosti M-market. „Lokálne nákupné centrum bude vzhľadom k blízkosti obytných blokov a absencii parkovacích miest slúžiť najmä miestnym obyvateľom,“ doplnil.

Pôvodný slovenský koncept, ktorý je v súčasnosti napríklad v Senci, Rožňave, Zvolene alebo Martine, bol prispôsobený dispozičným podmienkam v Prešove, centrum má rozlohu tisíc metrov štvorcových. Celý jednopodlažný podpivničený objekt s plochou strechou je kompletne zrekonštruovaný, čo si vyžiadalo investičné náklady vo výške takmer šesťstotisíc eur.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Súvisiace články:

Zlaté Moravce majú nákupné centrum Vendo Park, štvrté na Slovensku Návštevníci chcú v nákupných centrách viac jesť Regionálne nákupné centrá: Menej návštevníkov, ale vyššie tržby Prešovský závod Hamé bude vďaka investícii vyrábať o tretinu majonézy viac

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Zamestnanci sa v obchode stávajú nedostatkovým tovarom. Ako ich prilákať?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Nezničiteľní stikeez sú v Lidli znovu, tentokrát majú podobu ovocia a zeleniny 2 163 views | posted on 12. mája 2017
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 1 877 views | posted on 27. októbra 2016
  • Paul Pauls, riaditeľ slovenského Kauflandu: Obchodom sme vštepili úplne iný obraz 1 788 views | posted on 3. júna 2016
  • V bratislavskom Avione otvoria už čoskoro nový hypermarket Kaufland 1 623 views | posted on 11. septembra 2017
  • Matúš Gála je nový generálny riaditeľ Lidla 1 580 views | posted on 22. júna 2016

KALENDÁR AKCIÍ

23. – 25. 4. 2018 Slovak Retail Summit, Bratislava

8. – 11. 5. 2018 Veľtrh FoodTech, Barcelona, Španielsko

29. 5. – 2. 6. 2018 Veľtrh Thaifex – World of Food Asia 2018, Bangkok, Thajsko

14. 6. 2018 Vyhlásenie výsledkov marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Multimédia

Pavol Mikušiak, podpredseda predstavenstva CBA Verex: Podpora regionálnych výrobcov pomáha celému kraju

1. februára 2018

11. kongres Samoška v Trnave priniesol kontakty, zábavu i inšpiráciu

19. októbra 2017

Profily

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR: V nedeľu chcú zavrieť viacerí

2. apríla 2018

Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti Terno: Prijala som výzvu

2. apríla 2018

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Iva Mičuda
tel.: +420 246 007 216
e-mail: ivana.micuda@atoz.sk
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
IČ: 51300001
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
IČ: 04546610
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Róbert Rácz
IČ: 46972251
tel.: +421 911 750 758
e-mail: robert.racz@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.Ok