logo

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné veľtrhy
    • Networking
    • Školenia
    • Ostatné
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Alkoholický nápoj typu Tuzemák si v nasledujúcich piatich rokoch zachová svoju rumovú arómu,...
  • Medzi zákazníkmi sú najobľúbenejšie predajne potravín, ktoré držia trvale výhodné ceny alebo...
  • V Senici sprevádzkovali výrobňu syrov spoločnosti Agro Tami. Okrem syrov camembert bude...
  • Do Slovenskej aliancie moderného obchodu, ktorá doteraz združovala len zahraničné reťazce,...

Datart otvoril v bratislavskom centre Eurovea svoju najväčšiu predajňu

5. septembra 2017
Správy 0
619
Datart otvoril v bratislavskom centre Eurovea svoju najväčšiu predajňu

Predajca elektroniky Datart otvoril v bratislavskom obchodnom centre Eurovea po rekonštrukcii svoju najväčšiu a najmodernejšiu predajňu s prvým kuchynským štúdiom na Slovensku. Obchod je súčasťou konceptu Predajňa 21. storočia, ktorá chce nakupovanie „zhumanizovať“.

Datart chce podľa svojho vyjadrenia zákazníkom čas strávený v obchode spríjemniť, predajňa má pôsobiť vzdušne a presvetlene, tovar je prezentovaný v tematických sekciách. Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkom alebo na vozíku. „V novom dizajne používame prirodzené odtiene zelenej a viac drevených prvkov. Na drevených stoloch si môžu zákazníci napríklad skúšať a prezerať mobilné telefóny a tablety. Nový spôsob prezentácie sme použili u zabudovaných rúr a varných dosiek. TV tiež prezentujeme úplne inak, ako sú u nás naši zákazníci zvyknutí. Novinkou je obrí podsvietený mega board, ktorý je sedemnásť metrov dlhý a tri metre vysoký a je pozdĺž zadnej steny v oddelení šedej techniky,“ hovorí Ivo Burian, regionálny manažér pre Slovensko v Datartu.

Kuchynské štúdio Datart je súčasťou predajne a návštevníci si môžu prezrieť desať dokončených kuchýň priamo v obchode. „V našom prvom slovenskom kuchynskom štúdiu si môžu zákazníci zaobstarať kompletnú kuchyňu od A do Z, kuchyňu navrhneme, zostavíme, vybavíme spotrebičmi a zabezpečíme všetky potrebné stavebné a inštalatérske práce. O kompletnú zákazku každého zákazníka sa stará náš dizajnér,“ dodáva Ivo Burian. V Českej republike má Datart už päť kuchynských štúdií.

V predajni sú zastúpené všetky kategórie produktov, ktoré spoločnosť Datart predáva, vystavené sú vždy najzaujímavejšie a najpredávanejšie produkty. Zákazníci môžu využiť i výdajňu tovaru e-shopu. Dodanie tovaru do predajne je v Datarte bezplatné.

Rekonštrukcia najväčšej predajne Datartu s rozlohou dvetisíc metrov štvorcových trvala tri mesiace. Spoločnosť Datart má teraz v Bratislave tri predajne v obchodných centrách Eurovea, Polus a Avion, na Slovensku potom trinásť predajní. V budúcnosti Datart plánuje modernizovať existujúce a zároveň otvárať nové predajne, napríklad v Trenčíne a v Martine.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Súvisiace články:

Datart otvoril v Trnave „predajňu 21. storočia“ Datart: Hitom leta boli kolonožky a drony Datart sa spojí s HP Tronic, na trhu chcú dosiahnuť podiel 20 percent Tesco stavia v Poľsku obrovský sklad, v regióne nekončí

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Zamestnanci sa v obchode stávajú nedostatkovým tovarom. Ako ich prilákať?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Nezničiteľní stikeez sú v Lidli znovu, tentokrát majú podobu ovocia a zeleniny 2 163 views | posted on 12. mája 2017
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 1 877 views | posted on 27. októbra 2016
  • Paul Pauls, riaditeľ slovenského Kauflandu: Obchodom sme vštepili úplne iný obraz 1 788 views | posted on 3. júna 2016
  • V bratislavskom Avione otvoria už čoskoro nový hypermarket Kaufland 1 623 views | posted on 11. septembra 2017
  • Matúš Gála je nový generálny riaditeľ Lidla 1 580 views | posted on 22. júna 2016

KALENDÁR AKCIÍ

23. – 25. 4. 2018 Slovak Retail Summit, Bratislava

8. – 11. 5. 2018 Veľtrh FoodTech, Barcelona, Španielsko

29. 5. – 2. 6. 2018 Veľtrh Thaifex – World of Food Asia 2018, Bangkok, Thajsko

14. 6. 2018 Vyhlásenie výsledkov marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Multimédia

Pavol Mikušiak, podpredseda predstavenstva CBA Verex: Podpora regionálnych výrobcov pomáha celému kraju

1. februára 2018

11. kongres Samoška v Trnave priniesol kontakty, zábavu i inšpiráciu

19. októbra 2017

Profily

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR: V nedeľu chcú zavrieť viacerí

2. apríla 2018

Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti Terno: Prijala som výzvu

2. apríla 2018

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Iva Mičuda
tel.: +420 246 007 216
e-mail: ivana.micuda@atoz.sk
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
IČ: 51300001
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
IČ: 04546610
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Róbert Rácz
IČ: 46972251
tel.: +421 911 750 758
e-mail: robert.racz@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.Ok