logo

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné veľtrhy
    • Networking
    • Školenia
    • Ostatné
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Z mínusu do plusu – dá sa to pri kríze dokázať? Je možné elegantne z krízy vykľučkovať, striasť...
  • Prostredníctvom Lidla umiestnilo svoje výrobky na zahraničných trhoch v uplynulom obchodnom roku...
  • Klasický biely rožok v obchode uprednostňuje už len 12,4 % Slovákov. V obľúbenosti vedie...
  • Alkoholický nápoj typu Tuzemák si v nasledujúcich piatich rokoch zachová svoju rumovú arómu,...

Nepredané rožky už nebude možné zmraziť a na druhý deň predať ako čerstvé

19. mája 2017
Správy 0
584
Nepredané rožky už nebude možné zmraziť a na druhý deň predať ako čerstvé

Od prvého augusta tohto roku už nebude možné predávať zmrazené pečivo či chlieb znovu ako čerstvé, ani miešať čerstvé pekárske a cukrárske výrobky s predpečenými mrazenými či chladenými polotovarmi. Nariaďuje to novela vyhlášky o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách, ktorú pripravilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. Vyhláška tiež zakáže používanie konzervačných látok v čerstvých pekárskych výrobkoch.

Vyhláška ďalej mení definíciu čerstvosti a skracuje čas od upečenia čerstvého výrobku po jeho dodanie na pulty z 24 hodín na 12 hodín. Novelou vyhlášky ministerstvo podľa svojho vyjadrenia reaguje na množiace sa podnety spotrebiteľov adresované Štátnej veterinárnej a potravinovej správe.

„Zavádzanie zákazníkov s cieľom čo najvyššieho zisku zo strany obchodníkov a reťazcov budeme prísne sankcionovať. Ak spotrebitelia na takéto porušenie narazia, okamžite by mali kontaktovali Štátnu veterinárnu a potravinovú správu, ktorá vykoná v takejto prevádzke kontrolu,“ uviedla Gabriela Matečná, ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. Predajcom, ktorí vyhlášku agrorezortu porušia, hrozí pokuta od päťsto až do desaťtisíc eur. Práve zlé označovanie potravinárskych výrobkov pritom patrí medzi najčastejšie prehrešky obchodníkov pri kontrolách ich prevádzok Štátnou veterinárnou a potravinovou správou.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Súvisiace články:

Európa bojuje proti nekalému obchodu Nákup potravín baví 61 percent Slovákov Každý Slovák vyhodí denne pol kila potravín. Štát chce plytvanie obmedziť Slováci platia v obchodoch menej ako vlani. Ceny za 11 mesiacov klesli o 0,6 percenta

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Zamestnanci sa v obchode stávajú nedostatkovým tovarom. Ako ich prilákať?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Nezničiteľní stikeez sú v Lidli znovu, tentokrát majú podobu ovocia a zeleniny 2 167 views | posted on 12. mája 2017
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 1 894 views | posted on 27. októbra 2016
  • Paul Pauls, riaditeľ slovenského Kauflandu: Obchodom sme vštepili úplne iný obraz 1 794 views | posted on 3. júna 2016
  • V bratislavskom Avione otvoria už čoskoro nový hypermarket Kaufland 1 624 views | posted on 11. septembra 2017
  • Matúš Gála je nový generálny riaditeľ Lidla 1 584 views | posted on 22. júna 2016

KALENDÁR AKCIÍ

23. – 25. 4. 2018 Slovak Retail Summit, Bratislava

8. – 11. 5. 2018 Veľtrh FoodTech, Barcelona, Španielsko

16. 5. 2018 Raňajkový workshop Shopper trendy, Bratislava

29. 5. – 2. 6. 2018 Veľtrh Thaifex – World of Food Asia 2018, Bangkok, Thajsko

14. 6. 2018 Vyhlásenie výsledkov marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Multimédia

Pavol Mikušiak, podpredseda predstavenstva CBA Verex: Podpora regionálnych výrobcov pomáha celému kraju

1. februára 2018

11. kongres Samoška v Trnave priniesol kontakty, zábavu i inšpiráciu

19. októbra 2017

Profily

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR: V nedeľu chcú zavrieť viacerí

2. apríla 2018

Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti Terno: Prijala som výzvu

2. apríla 2018

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Iva Mičuda
tel.: +420 246 007 216
e-mail: ivana.micuda@atoz.sk
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
IČ: 51300001
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
IČ: 04546610
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Róbert Rácz
IČ: 46972251
tel.: +421 911 750 758
e-mail: robert.racz@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.Ok